sobota 16. června 2012

Pátek a sobota

Včera to bylo s jídlem hrozné.
Přes den to ještě šlo, lítala jsem celé odpoledne po nákupech (taky sport, ne?), snídaně, malá svačina a oběd. 

Potom jsme byli na takovém malém místním foodfestivalu a já si bláhově myslela, že se tam hezky najím. No, nenajedla. Všude fronty, všechno smažené, zelenina žádná.. Tedy byl tam vege koutek, ale vše smažené v těstíčku.



Pak mi Muž koupil koupil moje oblíbené smažené krevety v nudlích, při té lahvi vína už to bylo vlastně jedno :-) On si vystál kilometrovou frontu u němců na klobásu s bramborovým salátem a karbanátek. Příště si tam otevřeme stánek s bramborákama, to by jim určitě chutnalo :-)

Aspoň jsem udělala pár fotek.

Maroko

Místní cukrovinky

Tohle je nějaká místní specialita, ale žádná sláva, bylo to suché jak cesta..

Filipíny, hrozná fronta, takže jsem neochutnala

Britské dezerty, měla jsem koblihu


A nakonec byl ohňostroj, malý, ale hezký






Ale dnes se držím!
Dokonce bych řekla, že jídelníček jak z časopisu na zdravou stravu :-)

Snídaně:
ovesné vločky se sojovým mlékem, banánem, kokosem a grankem, pomerančový džus s vodou a Caro s mlékem
1597kj


Svačina:
červený meloun a ochucený jogurt
868 kj


Oběd: 
grilovaný tuňák se šťouchanými bramborami, salátek s cherry rajčátky a balsamikovou redukcí, 3 Bebe jako taková sladká tečka :-)
1596 kj


Odpolední svačina: 
wasa s avokádou pomazánkou (avokádo, Philadelphia s bylinkami, sušený česnek, limeta a sůl), červená paprika, káva smlékem
1122 kj


Večeře
zelený salát s avokádem, rajčátkem a krevetami na česneku, lehká zálivka z medu a limety
1235 kj


Příští týden jsem si sama sobě slíbila, že se vrhnu na cvičení Body revolution a udělám placky z červené čočky. Tak mi držte palce.

A taky budu muset udělat narozeninový dort!



Žádné komentáře:

Okomentovat