pondělí 21. května 2012

Pondělní vážení

Tak Vážení, je tu vážení!
Není to žádná sláva, 77,4 kg, ale aspoň něco. Začala jsem nový - již druhý - cyklus na Stobu.

Když se podívám zpětně na ty 4 týdny, nějaký úbytek tam přece jen je :-)
30.4 - 79,7
7.5   - 78,9
14.5 - 77,8
21.5 - 77,4
Ten poslední týden teda žádná sláva, ale to bude tím, že jsem to dost flákala. Celkem tedy 2,3 kg, je to asi tak akorát, ale mě to přijde, že je to neustále to samé číslo :-)

Nyní nějaké fotky. Upozorňuji, že jsem začínala v únoru na 85 kg a jsem relativně vysoká - 180 cm, takže to není zas takový rozdíl. Ale něco málo tam je.
A jelikož nejsem typ cvičícího maniaka, tak to jde pomalu a nejsem zrovna moc zpevněná.

85 kg únor
77.4 kg květen



A moje odměna za první úspěchy, koupila jsem si kraťásky vel. 40 ve Berschce a triko je ze Zary. A taky mám nové boty na vysokém podpatku, jen v nich nikam nedojdu :-)


7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná proměna, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta změna je opravdu vidět a úbytek řekla bych akorát. Někde jsem dokonce četla, že by se nemělo hubnout více než 1,5kg za měsíc ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky
    Snad 0,5 týdně, já ani nevím, zda je to tuk, ale doufám, že ano :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super proměna! Já to mam hodně podobně jak ty...173 cm, začínala sem na 83 kilo, teď mam 75...a taky mam teď největší radost z novejch kraťásků! Akorát mam teda 42...ale trochu mi padaj, 40 mi byly malý přes zadek a nesedla sem si :-( ...a teda naopak to mam spíš vydřený sportem než jídlem :-D

    OdpovědětVymazat