čtvrtek 24. května 2012

Správná podprsenka


nice bra

Jelikož nejsem majitelkou dvou lentilek pod kobercem, je pro mě tato věc dost důležitá. Taky jsem hodně let nosila špatné prádlo - to proto, že jsem chodila (asi) do špatných obchodů. Aspoň pro mě, jako pro majitelku většího hrudníku.
Je to jako diskriminace, kdybych mohla mít malinká prsa, mohu nakoupit všude a levně. Ale to prostě nejde.

Lise Charmel Cabaret Couture Full Cup Bra
Pamatuji si to jako dnes, sháněla jsem prádlo pod šaty na kamarádky svatbu. A pak jsem vstoupila do toho slavného - drahého obchodu, který byl pořád v televizi, ve kterém pracuje ta svérázná zrzavá paní. A bylo vymalováno. Z 80D jsem odešla se dvěma 75F, o pár korun lehčí, ale s úžasným pocitem. Poté jsem se tam několikrát vrátila, dokonce jsem tam dotáhla sestru, která si naopak hodlala koupit podprsenku s "prsama".  Někdo je tam udivený z přístupu, ale já to mám ráda, pokecat si, prodavačky jsou tam vždy milé i když za vámi stojí fronta. O to zděšenější pak jsem v jiných obchodech, kde mi při požadavku mé velikosti prodavačka řekne "tak nemáte, pojďte si přece jen zkusit to Déčko". Nejdu. Uuž nikdy tohle neudělám.
Proč o tom píšu? Už to mám poslední dobou tak nějak v oku, takže vidím, kdo má správné prádlo a kdo ne. Výrazně se to odrazí na celkové postavě, držení těla. Není to česká specialita, ale světová. Hlavně u mladých holek a korpulentnějších dam. ale i ostatních. Buď mají prsa u kolen, u krku, nebo dvojité prso..
before and after a properly-fitting bra
Chápu, teď budete tvrdit, že ta Vaše je ta pravá (jako jsem se již několikrát pohádala jak živě, tak na diskuzích) a nebo že nemáte peníze na drahou podprsenku. Tak schválně, za kolik máte krém, kosmetiku? Za kolik máte boty, kabát, kabelku? Zkuste se schválně změřit a vepsat své míry například ZDE. Sedí to? Gratuluji! Nesedí? Hlavně velikost košíčků? No tak je na čase s tím něco udělat.
Zde jsou i nějaká videa anglicky a takové profláklé česky.
Moc osobně nedoporučuji objednávat přes net, pokud si nejste jistí, že Vám zvolený model bude sedět, Já to bez zkoušky nedám, leda u levnějších kousků. Moc nemusím takové to rádoby nóbl prádlo VS, mojí velikost stejně nemají a ty jejich kouzelné podprsenky se mi moc na holkách nelíbí..


Envie - sports braJo a hlavně, holky s velkými přednostmi říkají, že nemůžou cvičit hopsavé sporty. Mohou, chce to pořádnou sportovní podprsenku. Poděkuje Vám tělo i prsa :-) Navíc, běhat asi taky nechodíte v lodičkách, ale koupíte si sportovní boty, tak proč ne prádlo.
A nakonec, uvidíte tu změnu, krásný dekolt, dost sebejistoty, že Vám nikde nic neleze a navíc přítel bude mít taky určitě radost, že máte krásné prádlo.

P.S. Tohle není propaganda jediného správného obchodu s prádlem na světě, každý si musí najít ten svůj :-)

1 komentář:

  1. Přesně tak, každému vyhovuje jiný obchod, jiná značka... Já mám raději nákup v kamenném obchodě, mám už svůj oblíbený, kde mi prodavačka výborně poradí a za tu dobu už jsme kamarádky. I díky ní už mám větší přehled o tom, jaká velikost podprsenky je ta správná pro moje prsa.

    OdpovědětVymazat