pondělí 21. května 2012

Sladké ráno

Máte rádi snídaně? Já je miluju!
Vždycky jsem snídala, protože jsem ráno hladová, bez snídaně pro mě nezačíná den.
Když jsem ještě nehubla, snídala jsem většinou pečivo. Teď snídám ovesné kaše.
Je to jednoduchá a velmi rychlá snídaně a má miliony variací.
Mám hrozně ráda ten můj malý ranní rituál, kdy si udělám kaši a ještě si s ní zalezu do postele a brouzdám na internetu. Kočky jsou taky po snídani a válí se mi v posteli :-)


Jak takovou kaši připravit? je to hrozně jednoduché, zabere to dvě minuty a ještě si uděláte i kafe.


  1. Nasypeme vločky - já kolem 40g a  zalijeme vodou (já používám studenou, ale lze použít i horkou, tím zkrátíme dobu vaření) nebo mlékem - já poslední dobou sójovým. Vody nebo mléka jak uznáte za vhodné, ale aby vločky byly ponořené  
  2. dáme do mikrovlnky na nejvyšší výkon, stačí tak 1,5 minuty
  3. hlídáme, aby nám kaše neutekla z misky
  4. nakrájíme do kaše co chceme, můžeme přidat jogurt, tvaroh, sušené ovoce, cukr, med, agave sirup, čerstvé ovoce, oříšky, semínka, čokoládu, kakao, skořici,kokos.. Fantazii s meze nekladou
  5. chvíli počkáme až kaše vychladne a můžeme jíst :-) Kaši je také připravovat z jiných obilovin, jako pohanka, špalda a já nevím co ještě všechno prodávají.



Tak co, chutná? Nechutná? Já musím říct, že je to mňamka a jí to i chlap :-)


1 komentář:

  1. Taky miluju své snídaňové rituály. Hezky kašička, kafíčko a k tomu brouzdání po internetu...mé nejoblíbenější jídlo dne :)

    OdpovědětVymazat