neděle 20. května 2012

Moje hubnutí

Kdysi dávno, je tomu už pár let, jsem byla z dnešního mého pohledu asi docela hezká hubená holka. Tenkrát mi to tak nepřišlo, ale asi to tak bylo. Pak nastaly nějaké změny v životě a já pomalu tloustla. Pomalu, ale jistě. Potom mi to relativně dlouho bylo fuk, akorát babička občas nadhodila nějakou poznámku a k tomu mi vrazila k obědu kachnu a domu dala pekáč buchet. Znáte babičky..

Bylo pár pokusů, kdy jsem se "snažila" tyto tukové zásoby odhodit, jednu dobu jsem dokonce pravidelně navštěvovala místní fitcentrum a našla si kamaráda, se kterým jsem hrála badminton. Když mi začaly být velké kalhoty, milý kamarád si našel jinou - lepší partnerku na tento sport a já zase zlenivěla :-) a byla jsem tam, kde jsem začala.

V listopadu loňského roku jsem dala výpověď v práci a odstěhovala jsem se přes půl Evropy do svého nynějšího domova. Je to tu jiné. Nejsou tu babičky s buchtama, nechodím do kantýny na obědy a svačinky, nemám stres, mám hromadu času sama na sebe. A tak jsem si na konci ledna řekla, že se do toho opřu. Prostudovala jsem hromady článků na internetu a nakonec si vybrala počítání kalorií a sestavování jídelníčku se správným podílem živin. Zaregistrovala jsem se na Stobu a už to jelo.
Začátek nebyl snadný, to co si člověk myslí, že je "dietní" se ukáže jako velký omyl, poskládat si jídlo tak, aby všechny semaforky byly zelené je občas kouzlení se svačinami, kdy plácáte páté přes deváté. Ale funguje to.

K dnešnímu dni mohu hrdě hlásit -8 kg a mínus 8 cm přes boky a bříško. Vždy jsem měla pupík nafouknutý jako balon, toto se změnou stravy záhadně zmizelo. Ještě jednou tolik a budu spokojená :-)

Nechci moc tady psát nějaké svoje "zázračné jídelníčky", spíš občas přihodit recept na něco, co mě zaujalo, nebo nějaký můj hokuspokus.

Žádné komentáře:

Okomentovat