středa 29. srpna 2012

Je konec prázdnin..

Záměrně nepíšu léta, ale prázdnin. Tady máme léto až do listopadu. Pak začne pršet. Koupíme si holínky a deštníky, vytáhneme svetry, bundy..
Ale tady to není tak hrozné, nemusíte mít zimní gumy na autě, my ani loni doma netopili. Nemáme vlastně ani topení :-)

Dietu flákám. Nepíšu si nic nikam, jen se každý týden vážím a jednou měsíčně měřím. A necvičím. Vím, jsou to tuny výmluv, ale tady je se to blbě provádí, je tu vedro, ve dne v noci, když chcete něco doma dělat, musíte honem ráno, po poledni už máte smůlu až do západu slunce.

Ale. Váha klesá. Klesla dokonce v pondělí na 74 kg! Juchůů!!

85 kg
74 kg



















Já vím, cvičit!!
Jinak mám radost z nových kousků oblečení, narvu se do vel. 40 a M, i když by to ještě kousek chtělo. Zařekla jsem se, že si ty obludné boyfriend džíny nekoupím a mám je doma. Jen mi teda neplandají. No nekupte to za 12,99 Euro z 49,99 v Zaře :-)

1 komentář:

  1. Páni, úžasná proměna:) celkem ti závidím to léto až do listopadu, i když vedro i v noci bych nechtěla

    OdpovědětVymazat