pátek 28. září 2012

KIKO


Leje už tři dny. Asi nic neobvyklého, ale tady naposledy pršelo v březnu.. Doma je tma, zima, nikomu se nic nechce.

Tak si dáme nějaké zakoupené novinky :-)

KIKO MAKE UP MILANO

O téhle značce jste určitě už slyšeli. Je z Itálie, není drahá a řekla bych, že kvalita vysoce převyšuje cenu. Já zatím nakupuji opatrně, jsem škrt :-) A hlavně už to nemám kam dávat.


Eye Tech Look

Neboli takové malé stíny do kabelky s pérujcím aplikátorem. Stín je ukryt ve víčku, kde si aplikátorem vyšťouráte potřebné množství. Slibují více než 150 aplikací.
Koupila jsem odstín 14 - Golden Sand, chtěla jsem  něco na prosvětlení koutků a pod obočí, což tenhle odstín krásně splňuje. Stíny jsou syté a docela dlouho vydrží, takže super. 







30 Days Extension - Daily Treatment Mascara

Tuhle řasenku jsem si koupila jen tak, byla ve slevě za necelá 4 eura, tak proč ne..
Slibuje, že vám narostou řasy za 30 dní o 169%, čemuž teda moc nevěřím, ale řasenka je to i tak dobrá. Neslepuje řasy, nedělá velký nános, řasy jsou přirozeně namalované, nic přehnaného. Má plastový kartáček, řasenku dávkuje rovnoměrně.

Za ty prachy super




Nail Lacquer

Na jejich laky jsem slyšela a četla už hodně chvály, tak proč si nekoupit rovnou dva, navíc ve slevě :-) Nejsem lakový maniak, ale můžu říct, že laky bych kvalitou přirovnala k Essie. Lakují se výborně, rychle schnou, u tmavé barvy stačily dvě vrstvy bohatě.
Zakoupila jsem odstíny - 243 Red Plum což je přesně podzimni barva švestek a
261 Sparkle T. Pearly Amethyst modro-růžový třpytkatý nadlak
Jelikož jsem byla v malé pobočce, zas takový výběr tam neměli, i když bych si nejradši odnesla celý stojan.









2 komentáře:

  1. Já pořád odolávám... Furt chodím kolem Kiko obchodu, ale vždy se nějak rozmyslím. Ale myslím, že na něj už brzy dojde :-)
    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma dva laky už 3 roky a pořád jsou super:-)

    OdpovědětVymazat